تیلو وب

پیشرفت در وب

11 الگوریتم صفحه فرود در سال 2023

سال گذشته، ما الگوریتم های صفحه فرود بسیار کاربردی را گرد هم آوردیم تا به شما کمک کنیم برخی از تاکتیک های جدید طراحی، تولید و بهینه سازی نرخ تبدیل را از همین حالا امتحان کنید و امسال یک بار دیگر این کار را انجام می دهیم.

در این مطلب قصد داریم یکسری الگوریتم صفه فرود را برای شما توضیح دهیم که میتوانید به صورت مطمئن از آنها استفاده کنید و نتیجه خوبی را بگیرید .

در تیلو وب بخوانید :

( ترفندهای جدید لینک سازی داخلی )

۱۱ روند صفحه فرود برای تماشا و امتحان در سال ۲۰۲۳

در حال حاضر، الگوریتم های صفحه فرود زیادی وجود دارد که انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد آن ها باشیم، انیمیشن های سه بعدی همه جانبه، ChatGPT یکی از این الگوریتم ها است که پیشبینی میشود .

۱. ویدیوهای محصولات به صورت گرافیکی و حرفه ای

این لیست رتبه بندی نشده است، اما این اولین روند واضح به یک دلیل است: ویدیوهای محصول شما باید یک دارایی بازاریابی با اولویت بالا باشد.

ویدیوهای محصول شما باید از قبل به صورت حرفه ای طراحی شده باشد و به اندازه کافی جذاب باشند تا بتوانید از آن ها به طور موثر استفاده کنید. کلید استفاده موثر از آن ها انتخاب مناسب ترین یا جذاب ترین بخش ها و جدا کردن آنهاست. گلداستار، یک نرم افزار بازاریابی رویدادی، این کار را به خوبی انجام می دهد.

ویدیوهایی که در اینجا به نمایش در می آیند، قابلیت های مختلف این محصول را در یک شورتکات سریع نشان می دهند و اپ گالری به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل به آن مراجعه کنند.

ویمو همچنین کار بزرگی برای یکپارچه سازی ویدئوی محصول در طراحی صفحه خود و استفاده از دارایی برای تشویق به تبدیل دقیق تر انجام می دهد. این موضوع بسیار عالی به نظر می رسد و قابلیت های ویرایش ویدیو Vimeos را بدون لگ و کندی در این محصول برجسته می کند و این من را به الگوریتم صفحه فرود بعدی برای اجرا می رساند.

۲. محتوا و طراحی یکپارچه صفحه فرود

فرقی نمی کند که شما یک تیم بازاریابی از یک طراح و محتوا کار باشید یا در یک دپارتمان با گروه های طراحی و محتوا کار کنید. این مثال عالی را از Coda، یک ابزار نوتیفیکشن مانند برای ایجاد سند و لیست مشترک ببینید. و شما محدود به گرافیک استاتیک نیستید. ساده، موثر و ارزش امتحان کردن با مخاطبان خود را دارد.

۳. طراحی ساده و ساده

طراحی زیرپوستی برای صفحات فرود بخشی از یک روند برندسازی بزرگ تر است که به خوبی، ضد برند: به ضد برندسازی فکر کنید که صفحه شما یک بسته بندی تک رنگ، طرح های رنگی تمیز و بدون مصرف، و عناصر حداقلی برند را دارد . در حالی که این سبک طراحی مدتی است که در حال فراگیر شدن است، با افزایش قدرت خرید Gen-Z محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

در اینجا یک مثال عالی از صفحه ورود Typeform برای حرکت آسان tocreate وجود دارد. طراحی ساده هنوز طراحی نشده و آنتی برندینگ هنوز هم برندینگ است.

صفحه فرود

۴. پس زمینه های تک رنگ

اگر آنتی برندینگ با شخصیت برند شما مطابقت ندارد، به همین دلیل، مخاطبان هدف شما همچنان می توانند آن را در سال ۲۰۲۳ ساده نگه دارند. پس زمینه های وب سایت های تک رنگ در حال تغییر هستند، و این سبک خود را به خوبی به تمام صفحات فرود شما نشان می دهد.

منحنی های طبیعی در طراحی عمق را افزایش می دهند، اما پالت تک رنگ آن را حفظ می کند، از رنگ ها به خوبی در پس زمینه سایت خود استفاده کنید . و البته سازنده وب سایت go-to auto-serve طرح رنگ را می گیرد و آن را به صفحه فرود در صفحه فرود گسترش می دهد.

۵. روانشناسی رنگ

روان شناسی رنگ اهمیت دارد. رنگ پانتومیم برای سال یک رنگ صورتی عمیق است و ما امروز این رنگ را در چند مثال می بینیم (البته در ادامه به دکمه ها توجه کنید). اما رنگ هایی که همه جا می بینیم در طرف دیگر چرخه رنگ قرار دارند .

چند سالی است که رنگ سبز در طراحی داخلی خودرو باب شده و همیشه رنگ محبوبی برای شرکت های مرتبط با حوزه سلامت و بهداشت بوده است. توجه داشته باشید که این سبزه ها غنی هستند، چه خوش رنگ باشند و چه خاکی.

۶. دکمه های واکنش گرا

الگوریتم های طراحی یا تولید کردن محتوا الهام بخش خوبی برای آزمایش هستند، اما در پایان روز بهترین صفحه فرود یک صفحه فرود عالی است.

اما این بدان معنا نیست که دکمه های شما باید به صورت پیشفرض فعال باشند. در واقع، Unbounce دریافت که اختصاصی شدن در دکمه فراخوانی به اقدام می تواند نرخ تبدیل را تا ۹۰ درصد بهبود بخشد. تغییر CTA راه خوبی برای شروع بازی با دکمه های صفحه فرود است.

اگر در طراحی صفحه فرود خود از دکمه های واکنش گرا استفاده کنید میتوانید چند قدم از رقبای خود جلو باشید و کاربران به سمت خود جذب کنید .

۷. انیمیشن های کوچک

انیمیشن در صفحه فرود برای جلب توجه کاربر و به یاد ماندنی کردن زمان در صفحه عالی است. اما انیمیشن ها همچنین می توانند به هدایت کاربر برای تعامل با صفحه شما کمک کنند. انیمیشن های کوچک ابزارهای طراحی UX هستند که کاربر را برای حرکت بیشتر به سمت پایین صفحه یا انجام یک عمل راهنمایی می کنند. این مورد را میتوانید به صورت تضمینی در سال 2023 امتحان کنید و جواب خوبی هم بگیرید .

این کار می تواند به سادگی تغییر رنگ لینک ها زمانی که کاربر روی آن ها شناور است، به عنوان یک تشویق زیرکانه برای کلیک کردن، یا به پیچیدگی چیزی مانند این دکمه ارسال باشد.

در هر صورت، اگر این طراحی های UX امسال چند تغییر اضافه را برای شما به همراه نداشته باشند، شگفت زده خواهید شد.

۸. قلم و تاکید شبیه به دست خط

خیلی زود است، اما ما در حال حاضر برخی موضوعات را در الگوریتم های طراحی امسال می بینیم: جلوه های بصری بازیگوش با شخصیت، برندسازی کم تر بیان شده که به سختی ظاهر می شود، و بازاریابی مینیمالیستی.

یکی دیگر از موارد مرتبط با طراحی صفحه فرود به قلم ها و المان های دست خط مربوط می شود. در اینجا یک مثال بسیار ظریف از Flocksy، یک شرکت اشتراک طراحی گرافیک، آورده شده است.

۹. نسخه بولدوزر

نسخه بازاریابی مینیمالیستی در همه جا وجود دارد، اما بیشتر ما هنوز به محتوا در صفحات فرود خود نیاز داریم. بنابراین امسال، کلمات خود را به صورت انتخابی انتخاب کنید و آن ها را بشمارید. آن را کوتاه نگه دارید و برجسته کنید.

مسترکلاس این کار را به خوبی انجام می دهد. تی تر یک گزاره ارزش است: از استادان هنر خود به سرعت بیاموزید. در بقیه صفحات محتوا بسیار کمی وجود دارد، زیرا این کار باعث می شود که بازدهی بزرگ و جسورانه ای داشته باشید.

۱۰. آزمایش های بدون خطر

ما می توانیم آن را بپذیریم: حتی به عنوان بازاریابانی که هدف آزمایش های رایگان و اهمیت سهام را برای تشویق یک آزمایش واقعی محصول و تبدیل یک مشتری می دانند، وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری شما برای ابزاری که می خواهید امتحان کنید آزار دهنده است. به همین دلیل است که برندهایی که می توانند از این کار اجتناب کنند، این کار را انجام می دهند.

۱۱. چگونگی تقسیم بندی

در حالی که هدف هر صفحه فرود تبدیل بازدیدکنندگان خواهد بود، محتوا متفاوت خواهد بود و می تواند یک پروموشن آزمایشی رایگان یا ثبت یک رویداد یا وبینار باشد. همه این موارد می توانند از بخش How – to بهره مند شوند.

مردم تصاویر و لیست ها را دوست دارند تا موضوعات بزرگ تر را تجزیه کنند. در واقع، سمروش دریافت که صفحات با لیست هر ۵۰۰ کلمه ۷۰ ترافیک بیشتری دریافت می کنند. در حالی که صفحه فرود شما یک مقاله یا یک پست وبلاگ نیست، بلکه صفحه ای است که شما به دنبال هدایت ترافیک به سمت آن هستید. افزایش ترافیکی که قابل توجه است، ارزش یک عکس را دارد.

نگاهی به این مثال از سایت Lettuce Grow بیاندازید. این تصاویر چشم نواز هستند و محصول را نمایش می دهند حتی اگر به دنبال راهنمای درون برنامه ای نباشد.

تجزیه محصول یا سرویس شما در این مراحل مشخص با جلوه های بصری جذاب و کپی قابل ویرایش، به بازدیدکنندگان صفحه فرود شما کمک خواهد کرد که چه چیزی را ارائه می دهید و حتی زمانی که آن ها لزوما به دنبال یک گام برداشتن نیستند، چقدر خوب کار می کند.

بررسی روند صفحات فرود در سال ۲۰۲۳

این ها رونده ای صفحه فرود هستند که ارزش وقت گذاشتن شما را خواهند داشت.

  • ویدیوهای محصول استثنایی
  • نسخه و طراحی یکپارچه صفحه فرود
  • طراحی ساده و ساده
  • پس زمینه های تک رنگ
  • سبزه ای عمیق
  • دکمه های بازیگوش
  • انیمیشن های کوچک
  • قلم و تاکید شبیه به دست خط
  • نسخه بولدوزر
  • آزمایش های بدون خطر
  • چگونگی تقسیم بندی

اینستاگرام تیلو وب را دنبال کنید

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده