تیلو وب

پیشرفت در وب

هوش مصنوعی ChatGPT به تکالیف مدرسه پایان میدهد !

هوش مصنوعی ChatGPT

در مدارس لندن دیگر نمیخواهند که دانش آموزان برای تکالیف خود مقاله بنویسند زیرا اینکارا به هوش مصنوعی ChatGPT محول میکنند . این هوش مصنوعی روز به روز درحال پیشرفت و محبوب شدن میباشد و بیشتر قابلیت ها را در خود جای داده است .

در تیلووب بیشتر بخوانید :

به گزارش یکی از خبرگزاری های لندن ، گفته شده است در یکی از مدارس جنوب لندن یکی از دانش آموزان برای نوشتن تکلیف خود از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کرده است و گفته شده شاید دیگر این مدرسه مقاله ای به عنوان تکلیف به دانش آموزان خود ندهد زیرا میتوانند در نوشتن آن تقلب کنند . این دانش آموز توانسته نمره A-star را کسب کند که بالاترین سطح نمره در مدارس میباشد .

هوش مصنوعی ChatGPT

پایان تکالیف با هوش مصنوعی ChatGPT

مدیر مدرسه آن دانش آموز گفت : دانش آموزان از طریق مقاله هایی که درباره درس هایشان مینویسند ارزیابی میشوند و باتوجه به این موضوع که آنها میتوانند از این هوش مصنوعی کمک بگیرند باید این مسئله را عوض کنیم تا آنها نتوانند تقلب کنند .

در ادامه این مدیر اعلام کرد با این هوش مصنوعی دانش آموزان دیگر سعی بر فراگیری درس های خود ندارند و نمیتوانند از اشتباهات خود درس بگیرند و آنهارا شناسایی کنند . مدرسه جایی است که می آموزید و یادمیگیرید که چه چیزهایی موجب شکست شما میشود و این موضوع بسیار مهم است که از شکست های خود درس بگیرید تا بتوانید در آینده یک فرد موفق باشید .

هوش مصنوعی ChatGPT از زمان عرضه خود تاکنون دستاوردهای زیادی را داشته است و توانسته در نوشتن تکالیف به دانش آموزان و دانشجویان کمک بسیاری کند همچنین میتواند مقالات علمی هم بنویسید . اما این موضوع با واکنش های منفی مواجه شد و دانشگاه استفنورد با ایجاد هوش مصنوعی به نام DetectGPT توانسته تا مقالات نوشته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کند .

اینستاگرام تیلو وب را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 3 =

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده