تیلو وب

پیشرفت در وب

سازنده هوش مصنوعی ChatGPT قابلیت تتشخیص متن های نوشته شده توسط آن را منتشر کرد .

بررسی محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی ChatGPT 

تقریبا دوماه از انتشار هوش مصنوعی ChatGPT و پس از اینکه دانش آموزان تکالیف خود را با این هوش مصنوعی انجام میدادند ، شرکت سازنده این هوش مصنوعی یعنی openAI تصمیم گرفت تا سیستمی عرضه کند تا معلمان و استادان دانشگاه بتوانند با استفاده از آن مطالب نوشته شده توسط این هوش مصنوعی را پیدا کنند .

اکنون قابلیتی به هوش مصنوعی ChatGPT اضافه شده است که میتوانید با تست کردن متون خود ببینید که آیا این مطلب توسط هوش مصنوعی نوشته شده است یا خیر . البته این شرکت اظهار کرده است که این ابزار به صورت کامل و بی نقص نیست و ممکن است اشتباهاتی را به همراه داشته باشد .

مدیر بخش سیاست های poenAI بیان کرده است که معلمین و استادان دانشگاه خواستار این موضوع بودند که همچین قابلیتی به هوش مصنوعی ChatGPT اضافه شود ، اکنون این قابلیت اضافه شده است و میتوانند از آن استفاده کنند. اما به آنها میگویم که نتیجه آن را تضمینی ندانند زیرا ممکن است خطاهایی داشته باشد و در کنار آن از انسان هاهم کمک بگیرند .

بررسی محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی ChatGPT 

برای بررسی تکالیف نباید تنها به ChatGPT اکتفا کرد !

این مدیر در ادامه صحبت های خود گفت ، ما به شما این موضوع را بیان کردیم که این سیستم به صورت دقیق نمیتواند اعلام نتیجه کند پس اگر پاسخ مثبتی دریافت کردید آن دانش آموز را با مقاله های قبلیش مقایسه کنید تا دچار مشکل نشوید و برای اعلام تقلب شتاب زده نباشید .

مدیر تیم هماهنگی openAI گفت باوجود اینکه این ابزار دارای نقص است باید این سوال را طرح کنیم که آیا انسان ها حق دارند که بدانند چه زمانی با هوش مصنوعی طرف هستند و چه زمانی با آثار انسان ها ؟ درباره این سوال تقریبا باید جامعه پاسخگو باشد تا بتوان به درستی عمل کرد .

این ابزار درحالی انتشار یافته است که قبل تر دانشگاه استنفورد ابزاری برای شناسایی مقاله های هوش مصنوعی انتشار داده است و مدارس لندن گفته اند شاید دیگر به دانش آموزان خود تکالیف مقاله ای ندهند .

اینستاگرام تیلو وب را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + چهار =

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده