تیلو وب

پیشرفت در وب

سازنده رمزارز لونا تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت

رمزارز لونا

پلیس ایرنترپل برای ” دو کوان ” سازنده رمزارز لونا اعلان قرمز صادر کرد و او را تحت تعقیب اعلام کرد . دو کوان بیناگذار استارتاپ ترافورم لبز و سازنده رمزارز لونا با فروپاشی شرکتش حدود 40 میلیارد از سرمایه مردم را به باد داد و اینترپل از مجریان قانون کشورها خواست تا این فرد را دستگیر کنند .

خیلی از فعالان حوضه رمزارز اعلام کرده اند که رویه ای که اینترپل پیش گرفته است اشتباه است و اگر به صورت ناخواسته سرمایه مردم را از دست داده باشد نباید با اون این برخورد را میکردند . این اعلان اینترپل از طرف سخنگوی دادستان کره جنبوی هم تایید شده است .

رمزارز لونا سقوط کرد

دلیل دستیگیری سازنده رمزارز لونا

دادستانی کره جنوبی تلاش زیادی برای دستگیری کوان انجام داده است اما پلیسان اعلام کرده اند که این متهم فرار کرده است و از پلیس اینترپل خواسته اند تا برای اون اعلان قرمز ایجاد کنند .

دو کوان طبق توییتی که درباره اعلان قرمز خود نوشته بود در گفته های خود به این موضوع اشاره کرد که : ما از استاندارد های بالایی برای حفظ سرمایه استفاده کردیم و در چند ماه آینده همه وقایع را روشن سازی خواهیم کرد .

رمزارز لونا و UST در ماه هیا اخیر سقوط چشمیگری را تجربه کردند و دلیل اصلی آن این است که این دو ارز درهم تنیده شده بودند و بالا پایین بالا رفتن باهم دیگر سقوط و سعود میکردند . از سقوط این ارزها شرکت های دیگری مثل BlockFi که در حوضه اعطای تسهیلات رمزارز فعال بود از ضرر و آسیب دیدن بی نصیب نماندند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − 3 =

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده